Sunday, November 9, 2008

Päris Halloween, Roots Manuva ja rand

Nonii,

Pole nüüd tükk aega kirjutanud, et peaks ennast kokku võtma ja midagi kirjutama.

Niisiis. Ega tegelt midagi väga erakordset polegi juhtunud, aga üritan siin Desperate housewiveside vahelt midagi põnevat kirja panna:D Ah, et miks ma desperate housewivese vaatan? Sest parajasti ei tulegi friendse üllataval kombel. Ma ei liialda kui ma ütlen, et friendse tuleb siit 6 erineva kanali pealt iga päev ja mitu osa järjest. Seega nii vähe kui ma viitsin/jõuan telekat vaadata vaatan ma pm aint friendse.

Aga sellest ma tegelt ei tahtnud rääkida. Eelmine nädal oli siis Halloween, mis nagu ma aru sain sai alguse hoopis Iirimaalt, mitte USAst, seega see oli ikka hullem teema siin. Tööl olid ka osad inimesed kostümeeritud ja õhtupoole panid liitusid päris paljud. Mina olin igav... Õhtul läksime linna peale ja seal oli ikka igast imeloomi. Kõige rohkem meeldisid mulle "kastikostüümid" ehk siis majanduslangus annab siin ka tunda ja selle asemel, et kostüüm osta, tõmbasid mõned inimesed lihtsalt ala telekakasti endale peale. Üks oli selle veel roosaks värvinud:D Siin on see koht, kus peaks mõne pildi panema eksole, aga tundub, et seekord jääb vahele. Tegin küll mõnest meie omast pilti, aga ma pole päris kindel, kas inimesed ikka tahavad, et neist oleksid pildid netis, kus meessoost isikud on ilusa, lühikese ja laia dekolteega kleidikesega või kiilaks aetud ja roheliseks värvitud peadega:D

Majanduslangusest nii palju, et see on siin ka väga hästi tunda, nt eile käisin Apache pizzas ja üks pakkumine oli "recession pizza". Nice.

Eelmine laupäev oli veel Roots Manuva kontsert ja väga lahe oli. Youtubedeldage seda kui ei tea;) See pühapäev ehk siis praegu on Kanye Westi kontsert, aga piletid on juba ammu väljamüüdud, ufffaaaa:S Aga nohh, desperate housewives on peaaegu sama hea kui Kanye West... Oehh. Küll ma üle saan.

Esmaspäeval sain lõpuks oma asjad kolimisfirmalt kätte ehk siis ratta. Jeeeee. Ja siis ma ootasin nädal otsa, et saaks nv-l sõitma minna, sest pärast tööd on juba pime. Laupäeval ma siis ärkasingi juba spetsiaalselt varem üles kella 13 paiku, et jõuaks juuksurisse ja pärast sõitma, aga loomulikult kui juuksurisse hakkasin minema, hakkas sadama ja sinna see jäigi:( Täna ärkasin jälle juba 12 paiku, aga jälle sadas vihma... Ja terve nädal oli ilus, aga minu rattasõitmist ikka suudeti saboteerida. Aga vähemalt sain ülejäänud trenniasjad ja saan jooksmas käia. + ma olen siin uskumatult palju jalutanud, sest ma pole siiamaani viitsinud bussiliine selgeks õppid nii et ei ole veel iiri/google'i toidust paksuks läinud;) Eelmine pühap näiteks jalutasin ca 4 tundi, et leida juuksurit ja spordipoodi. Without success... Leidsin küll terve hunniku juuksureid, aga kõik olid pühap loomulikult kinni ja spordipoode veits leidsin, aga tenniseid sealt küll ei suutnud leida:S Poed müüvad siin aint mingeid jalkaasju, sest teatavasti iirlaste lemmiksport on töölt pubisse ja pubist koju jalutada...

Kuigi ükspäev näiteks käisime ühte korterit vaatama ja maakler oli endine rattur, kes rääkis, kuidas ta ca 10 aastat tagasi Pütsepale ära pani mingil tuuril. Püta oli olnud liider ja siis ta tegi ühe etapiga 5min vahe sisse temaga. Teine tore lugu oli see, kuidas ta mingil tuuril oli pärast etappi õhtul ära joonud 14 Guinessit ja järgmisel etapil oli mingi kõva sõidu kinni pannud. Esialgu lubage natuke kahelda selles. Kõigepealt ma tahaks teada, kuidas 14 Guinessit on võimalik ära juua rääkimata järgmisel päeval võistlemisest või võitmisest. hõkkhõmm. Aga mine neid iirlasi tea.

Kolimisest nii palju, et vahepeal kolis mu prantsuse roommate ära ja vedas oma asjad ka kaasa. Ja noo ikka palju oli neid asju nagu sellel teisel korterikaaslaselgi, kes samuti prantslane on. Ehk siis korter kaste täis. Ja kui keegi veel arvab, et teise riiki kolides on  imelik vetsupotihari kaasa pakkida, siis kirjutage kommentaar mulle vms. Oehh. Prantslased on imelikud!

See nädal oli rannapidu uutega. Ehk siis rannariided jne ja korteris, aga mitte rannas... Iirimaa ilmas oli ka see päris huvitav kontrast... Mõned inimesed tulid realselt lühikestega ja plätadega kohale. A täna näiteks nägin jooksmast tulles ühte kohalikku, kes erinevalt minust jooksis lühikeste pükste ja t-särgiga. Jahh õhtul oli umbes 6-8 kraadi... Aga anyways lisaks Annale oli üks teine eestlane veel seal üritusel. Nüüd ma tean siis juba tervelt kolme eestlast siin. Kui 10 veel tuleb, siis avan oma leivapoe siin!

P.S. Kirjutage mulle, mis Eestis toimub ka eksole!!!


1 comment:

ELO said...

Kaaaaarl !!! Kirjutama peab tihemini ;)