Wednesday, February 11, 2009

Vanakas Dublini moodi



Täiesti uskumatu, aga nii see on, Dublinis on oma suusamägi, kus "kõigest" 35 euro eest saad 3h sõita õhtuti (mägi on avatud 19.30-22.30). Kes ei usu, siis vaadake www.skiclub.ie Sõitsime siis kohale ja kõigest tund aega pileti (enam aeglasemat mammit pole olemas!!!) ja saapa sabas seismist ja olimegi mäel.

Mägi ise on avatud septembrist aprillini ja seal on peal see sama kate, mis suusahüppemägedelgi on, et seal suvel harjutada saaks ja seal siis korraldatakse kursusi ja kui "sõita oskad" saad ilma kursuseid võtmata harjutada ka. Mäe alumine osa on punane laskumine ja sealt, kust musta maad paistab pildilt hakkab "must" laskumine ainult kogenud sõitjatele ehk siis poole peal peaks ülesvedava jublaka pealt maha tulema kui hullu ei taha panna. Sama mäe peal korraldatakse ka iirimaa meistrivõistlusi slaalomis muideks:D

Kuna päeval oli soe, siis oli lumi mõnusalt sulanud ja õhtul ära jäätunud, seega pakkusid tädid sõbralikult, et proovi pool tundi ja siis võid raha tagasi saada kui liiga hull on. Teised 2, kes minuga olid suutsidki kohe kukkuda ja siis need saadetigi konkreetselt minema. Mina seal siis sõitsin veel nats. Avastasin, et valgustamata raja kõrval on täiesti päris lumega "off-piste" rada, seega täitsa päris lumel sain ka sõita:p Okei-okei, Off-piste kõlas väga glamuurselt praegu, pigem oli tegemist sarnase laskumisega nagu läheb õismäe tiigi juurest alla tiigi juurde:D ja siis lõpust läks päris raja peale tagasi. All olid valvasad ski instructorid, kes mulle sõnad peale lugesid, et ma ei tohi nii kiiresti sõita. Ma ei teadnud, kas nutta, naerda või õiendama hakata. Kuna kutid ise ei julge lumega alla sõitagi oma uhkest tehismäest, siis mina, ülbik nagu ma olen, pidin muidugi nendega seletama ka natuke, et mis mõttes mingi iirlane, kes näeb lund teist korda elus tuleb mulle seletama, kuidas ma suusatama pean:D Päeval rääkisid ringi kuulujutud, et see mägi pannakse lumega kinni, kuna liiga libe on:D Tegelikult polnudki see tõest väga kaugel! Oehh.

Igaljuhul sõitsin siis veel ühe korra alla ja läksin küsisin raha tagasi nagu teisedki, sest mäel oli ju lumi ja ei saa suustada normaalselt! Ja saingi:) 0,5h tasuta suusatamist tundus parem mõte kui veel üks tunnike sõita ja 35 euri maksta. Ok, suusalaenutus oli ka hinna sees, aga varustus nägi täpselt siuke välja, et see oli 6 aastat tagasi tulnud humanitaarabi korras Kuutsemäe laenutusest kui nad hooaja lõpus vanade suuskadega enam midagi teha ei osanud...

Ilmselt tundub iga järgnev suusamägi mulle nagu paradiis. Kuutsemäest ma ei hakka üldse rääkimagi, isegi Ansomägi (?) Tehvandi raja kõrval, kus me 1 kursusel käisime tundub täielik suusameka.

Lõpetuseks peab mainima, et tegelikult oli vägagi naljakas üritus ja lahe õhtupoolik, mis ei maksnud ka midagi peale takso ja bussiraha. Ikkagi sain suusatada ja tüdrukuid lumepallidega visata:))

1 comment:

ELO said...

Very very funny :D kindlasti ei anna su selle nädala suusaseiklustega muidugi üldse võrreldagi... hehhhee