Sunday, April 12, 2009

Iirlased on imelikud

Pealkiri on küll väga intrigeeriv aga eks tegelikult võiks sama öelda kõikide rahvuste kohta (loomulikult va eestlased:)), aga täna on teemaks grillimine ja riietumine. 

Kõigepealt riietumine. (kui riietumise osa lugeda ei viitsi, siis hüpake grillimise juurde üle, sest seda te tahate lugeda:D)

Ma olen nüüd kevadel siin päris palju kilomeetreid rattaga maha sõitnud ja igakord ma näen kümneid/sadu inimesi, kes käivad ringi nagu oleks südasuvi ehk lühikesed püksid, t-särgid ja osad isegi plätudega. Jooksmas käiakse niimoodi ka talvel, seega see enam ei üllata, aga nüüd ma olen näinud ka tervet hunnikut rattureid (ühtegi "päris" ratturit pole veel näind küll) ja need sõidavad paljud lühikestega ja palja peaga. Võrdluseks mina sõidan üleni kinnikaetuna, müts peas ja termotagiga. Soojematel päevadel olen tagil varrukad ära võtnud küll. Anyways temperatuur on umbes 10-13 kraadi vahel ja tavaliselt käib sellega kaasas külm tuul, mis teeb rattaga sõitmise üpris ebameeldivaks kohati. Tuulevarjus päikse käes võib tegelikult isegi päris soe olla, aga rattaga sõites enamasti küll mitte, aga kohalikke see ei häiri... Täna õhtul koju tulles nägin veel kahte minu vanust tsikki, kes jalutasid paljaste õlgadega mini kleidiga kui mina olin paksu jope ja mütsiga:D Ok, ma olin veits soojemalt riides, sest ma alles olin nats külmetanud, aga ok. Nende kahe isendi juures oli veel kõige huvitavam, et ühel oli ühes käes poolik õllepudel ja teises käes kingad, ehk siis ta oli veel paljujalu ka:D Võite ettekujutada kui seksikas vaatepilt see oli:D peaaegu oleksin juurde läinud, naeratada palunud ja pilti teinud, aga jätsin vahele seekord. Iiri naised on muidugi täiesti omaette teema, millest võiks pikalt-pikalt rääkida. Näiteks kingad olid tal käes ilmselt selle pärast, et need olid 2 numbrit liiga suured nagu iiri naistel ikka ja siis on loomulikult keeruline kõndidada nendega (ja samal ajal õlut juua...)

Igaljuhul minu põhjamaa tagumik ei saa sellest temperatuuri mittetajumisest aru. Samas oleks eriti lahe kui juba 13 kraadiga võiks plätadega randa minna chillima ja olekski suvi. Kui veel 18 kraadi on, siis on neil ilmselt täielik leitsak juba. Ühesõnaga natuke kadedaks teeb:D Mina siin ootan, et 25 kraadi kätte saaks kuskilt ja iirlased on juba praegu sillas...


Grillimine.


Nonii. Näete üleval pilti jah? Leidke nüüd midagi, mis selle pildi juures imelikku on:D

Alustuseks ei ole see grillimise jutt ainult iirlaste kohta, kuna teised rahvused olid ka osalised ja krt seda teab, võib-olla teised iirlased oskavad grillida, aga see on kaheldav. Mitte, et ma ise mingi grilli kunn oleksin, aga see pole praegu oluline. Iirlastest olen ikka osavam:D

Aga siis algusest. Esimest grillisessiooni ma ei näinud, aga kui õhtu poole teist alustati, siis oli grill söestunud sütt täis ja see tuli sealt kuidagi välja saada. Kõigepealt prügikotti kallamine - süsi sulas kotist läbi:D Teiseks plastikämber. Valame sinna. Esialgu tundub kõik toimivat, aga siis hakkab sütt ämbrist välja voolama. Miks? Sest ämber oli sulamas:D Nüüd olid mõlemal pool ämbrit 2 suurt auku, aga et kogu ämber ise ka ära ei söestuks, siis valasime vett peale ja sellepeale oli rõdul mõnus vee/söe liga. mmmmm mõnus:) Loodetavasti ma saan varsti ämbrist ka pildi siia. See muidugi ei olnud väga grillimisega seotud tegevus ja nohh ma ise ka ausalt öeldes poleks arvanud, et see ämber nii ära hävib, sest ma arvasin, et see süsi seal juba pikalt olnud, aga ju siis ei olnud piisavalt pikalt seal olnud:)

Samm 2 uued söed peale ja põlema. So far so good. Kuna ainult üks pool sütest põles, siis polnud muud lahendust kui võtta föön ja grilli föönitada:D:D oehh. see oli naljakas, aga natuke isegi toimis.

Siis oli grill veits aega leekides olnud ja mis siis ikka LIHA PEALE. Ärge kuulake lolli eestlast, et ootaks veits. Tõestus allpool.

Kuna mul juba väga valus hakkas seda vaadates mõne aja pärast, siis ma tõin veits vett, et leek tagasi tõmbuks, mille peale iiri kutt karjuma hakkas:D Sorry, et ma su liha päästa üritasin. Kuna minu targutamine mingil põhjusel tavaliselt väga populaarne ei ole (huvitav miks?), siis ma rohkem ei viitsinud. Lõpptulemuseks oli üleni kõrbenud liha, mis seest toores oli ja mida keegi ei söönud. See suur asi, mida leekides näete oli mingi suur salaamimoodi asja tükk, mis juba enne söögikõlbulik oli, aga pärast praadimist oli lihtsalt suur kõrberõngas vorstil ümber. Nämma:D

Häid lihavõttepühi selle peale!

2 comments:

liivi said...

kui ma GBs käisin siis ma sain iga õhtu uuesti ja uuesti südameatakki. mina lähen pittu onju, pikad teksadm talvejope, kindad, sall. ja siis kõrval bussipeatuses seisab kohalik tütarlaps minikleidi ja plätudega. ja noh, kõik. väljas oli mingi 3*C.

Anonymous said...

Haha, lobus lugemine oli see postitus. 18 kraadi sooja on siin raudselt suvi! Humidity teeb selle 18-kraadise ilma natuke soojemaks, nii et tundub nagu yle 20. Ma pean tunnistama, et minagi koorisin end poolpaljaks, kui yle-eelmisel nadalavahetusel 16 kraadi viskas ja paike valjas oli. No ei nae seda paikest siin ju nii palju, pidin siis kiiresti paevitama tagaaias. Nukker nukkker... :( Kui aga suvel soojalaine tuleb (ausalt, siin on seda juhtunud, nadal aega 25-30 kraadi) siis selle asemel, et roomustada, nurisevad iirlased, et jaysuz palav on, tuleks ometi natuke vihma. ARGH!