Sunday, October 25, 2009

Maratoni eel


Homme on siis kauaoodatud maratonipäev ja mandrassin siin vaikselt. Eile sai Leedu poest Borjomi vett, musta leiba, hematogeeni, kaeraküpsiseid ostetud ja nüüd nosin neid siin. Loomulikult on põhitoiduks pasta:) Täna sain ka juba numbri kätte, olen 15483 ja lugesin maratoni ajakirja, leidsin 4 eestlast veel, kes homme rajale lähevad ja üks tundub, et on isegi kiirem minust:o aga nohh kõigepealt on vaja finishisse jõuda...

Ülemine pilt on täpselt kuu aega tagasi toimunud Dublini poolmaratonist, mis läks päris hästi arvestades minu jooksukilometraaži, mida hakkasin koguma septembri algusest alles ja enne seda jooksin veebruaris... 617 koht 8000st ja aeg 1.34. Lõpus oli veel jõudu korralik spurt ka teha (nagu pildilt näha) nii et viimane miil oli 30 sek kiirem kui teised ja lõpus pulss 198. Vot tak. Eks näis, kuidas borjomi vesi mind homme edasi viib:D


2 comments:

Anonymous said...

Karl, aga kas see palju ei ole, kui jooksed kuu aega tagasi poolmaratoni ja siis kuu hiljem kohe otsa täismaratoni? Ma olen kuskilt kuulnud, et aastas on normaalne üks maraton joosta, vöi max 2, aga see extreemne. Ja köige lahedam koht kus maratoni joosta, pidid olema NYs...lihtsalt erinevate linnaosade feeling ja temperament.
Igatahes väga tubli, et finishisse jöudsid väga hea ajaga.
Ise tahaks kunagi ehk poolmaratoni joosta...kui tubli olen.
Tervisi,
Merli

Karl said...

Öeldakse, et aastas on normaalne 2 maratoni joosta. Aga nohh kiiremad võivad tegelt ca 3 kuu tagant ka joosta. Tervisesportlasele jahh 2tk, aga poolmaraton kuu aega enne, on ideaalne ettevalmistus, sest see on ikkagi poolmaraton ja hoooooopis teine tera:) Ilma selleta poleks mul üldse ettekujutust olnud tempo valikust... Ma jooksin veel 2nädalat tagasi rahulikult 30km, aga see oli veits liiast. Edu sulle ettevalmistustel;)

NY maraton jahh põhimaraton üldse. Kui ma kunagi veel jooksen, siis tahaks just seda teha, aga sinna mahub "ainult" 40 000 inimest peale ja osalema pääseb loterii alusel, seega nats keeruline...