Wednesday, October 14, 2009

Vahepealne, Roni Size, kaljuronimine, maraton, ipertesco


No nüüd on ikka eriti pikk paus sisse tulnud blogisse ehk siis vahepealt on ära jäänud surfamine iiri külmas vees, seiklused hispaanias, Eestis vedelemine, siis uuesti jälle Eestis, Dublini poolmaratoni jooksmine (aeg 1.34.29 ja koht 617 8100st) ja kindlasti midagi veel ja ma nüüd üritan uuesti alustada. Poolmaraton oli päris pull. Sünnipäevaks panid kolleegid mind sinna kirja ja no mis mul siis üle jäi kui jooksma hakata. Umbes täpselt 20 päeva oli aega, et jälle jooksuvormi saada pärast veebruari... Kuna see jooks läks päris hästi, siis mõtlesin, et mis seal ikka ja panin ennast ka Dublini täispikale maratonile kirja 26 oktoober ja nüüd ma siis olen üritanud olla eriti tervislik ja maratoniks valmistuda ja nüüd jääb üle ainult loota, et põlved vastu peavad. Praegu parem põlv valutab veits:( Nädalavahetuse tantsimine/jooksmine/ronimine ilmselt olid nats liiast.

Ronimine

Reedel oli siis Roni Size Dublinis (lõpuks head muusikat!) ja sai korralikult tantsida üle pika aja ja laupäeval siis loomulikult tuli jooksma minna. Võtsin pikema otsa ette ja jooksin mööda rannikut ca 30km, õhtul sünnipäevale ja hommikul kell 8 üles, et ronima minna. Oehh, päris lahe oli hommikul. Vihma ka tibutas veel veits, aga vedasin ikka üles ennast ja tasus ära:) Päris pull oli kaljude peal turnimine. Pärast tuli päike välja ja suht soe oli ka ehk ca 14-15 kraadi pakun. Alguse tõusud olid üpris lihtsalt (ok, mitte küll kõikidele, aga mulle vähemalt:p) ja pärast oli lihtsalt sein, kus olid imeväiksed praod ja roni siis kuidagi üles seal. Pm kui vaadata alt, siis ei näe mitte ühtegi kohta, kust kinni hoida. Kahjuks pilte vist pole sellest, sest kõik olid ametis ronimisega ja päeva esimese poolega ammendas see massiline pildista nüüd mind teema ennast ära:D Kokku ronisime umbes 5-6h. Igaljuhul mõnus päev ja põsed sai päikse käes mõnusalt punaseks:) Lõpuks ometi pole iirimaa ilma kohta midagi paha öelda (ptüi, ptüi, ptüi). Sept ja Okt on vihma vähem sadanud kui suvel ja noo temperatuur on ka pm sama. Vahepeal septembris olid soojemad ilmad kui suvel!! Eks näis kaua see kestab eksole.

POOOOOOOOD

A ja pärast koduteel avastasin SUURE Tesco, jahh esimest korda suurde poodi (õigemini 2 nädalat tagasi jõudsin Dublinist väljas (Brays) ka suht suurde poodi). Peaaegu sama suur nagu Eesti poed. Senimaani olen ma sattunud u Statoili ja Westmani äri vahepealsetesse poodidesse, kus väga valikud just pole, aga Brays oli müügil nii Barilla kui DeCecco pastat! Halleluuuuja, nüüd võib lõpuks jälle kokkama hakata:P Ostsin 5kg pastat kokku, sest rohkem ei viitsinud vedada ja nüüd Tescos oli jälle DeCeccot müügil ja loomulikult ostsin veel... ja päeva ost oli Toilet Duck. Kuigi ma ei saanud eriti aru, kuidas see toimib, aga õpetus oli inglise/eesti/türgi keeles, seega ma ei saanud ostmata jätta:D No annab leida sellist keelekombinatsiooni ikka:D



No comments: